onsdag 23 januari 2013

GBGW vs Denmark Krossa dansken!

Det var storgala i Göteborg och självklart var det GBGW som höll i detta sprakande skådespel. Danskarna från DPW kom på besök och utmanade det bästa GBGW hade att erbjuda, och det vill inte säga lite! Självklart var Trent och Bruno där, självklart filmade de, självklart intervjuade de, självklart smet Bruno när det osa till och självklart åkte Trent på stryk. Är det här det bästa Bruno och Trent gjort? Ja, tamejtusan, det är det ju alltid när det kommer in något nytt. Följ herrarnas äventyr, se highlights från matcherna, och framför allt, se vad Conny Mejsel, Bad Buddha, Hank Havoc och Scandinavian Shiva gör med danskjä...


13 kommentarer:

  1. Vilken härlig chop du fick av mr ppv Trent. Bruno var en man nu och ta emot lite smällar från riktiga wrestlers du med.varför får trent spö hela tiden medans du står vid sidan om och inte får ett enda smäll? aaa D-kool, båda dom såg jag när jag var i danmark i köge 2011 men nu verkar dom ha blivit allt mer tyknare. ine den D jag känner till när jag blev fotad med honom. samma om kool krede. Varför pratar d-kool engelska när dom kan prata danska även om det är lättare att förstå engelska än danska. Kul att se aguila roja igen! Hadde hoppats på att killer karlsson kunde ha varit med. Det verkar som chaos är svag för ordet "GÖTEBORG"! då skall jag skrika det extra mycket om jag går på någon wrestlinggala och ser honom. men var är chaos ses mästarbälte någonstans? han har ju inte det på den galan! Mycket bra klipp!

    SvaraRadera
  2. Tack för ett trevligt klipp. Det var en trevlig gala o se live. Nu laddar vi för Wrestlingpalatset den 23/2.

    SvaraRadera
  3. jag håler med trent dansk jävlarna. jag kanske inte gillar trent så mycket men han är bättre en MR ppv jag hattar ha 100 gåner mer en. jag gillar inte trent och. trent nästa gån fråga gbg w eller sws brottare om att. lära deg att slås och grepp wrestling grepp då menar. efter det så kan du väl fråga om du få möta Mr PPV på en match i ring hälsar. ELECTRICO

    SvaraRadera
  4. jag garat DANSKAR!!DÅM ÄR JÄVLAR FEGISAR OCH MISHANDLAR FÅLK SOM FANNNN!!!!!!!!! DÅM SKA FÅ STRYCK AV SWS om dåmm skulle möta dåm nån ån

    SvaraRadera
  5. Undra om inte Bruno har betalat Mr PPV för att göra 1001 Grepp på den ovetande Trent.

    /JJ_Devel

    SvaraRadera
  6. Är det där vad som kallas för en pork chop?

    SvaraRadera
  7. Jag tycker att GBG wrestling SWS o STHLM erestling skulle bilda ett stort svensk wrestling förbund. Vet att många brottas i alla tre men att man börjar storsatsa på svensk wrestling om svensk wrestling i framtiden skulle gå på t.ex Tv10 skulle jag kolla alla dagar i veckan, bruno o Trent Vid kommentars båset och en påse chips, bättre blir det inte. de skulle inte vara helt omöjligt men inte så troligt att det händer dock. Sverige har några riktigt talangfulla som Steinbolt, Doppelgangsters etc.så et skulle inte vara helt fel med lite tv-sänd wrestling, och andra som t.ex Conny mejsel som Jänkare skulle säga: "He puts on a damn good show".
    Ville bara höra vad ni tycker om det, skulle det vara bra eller dåligt?

    SvaraRadera
  8. PS. Läs inte upp min andra kommentar på den RR videon, jag gjorde lite ändringar på den här.

    SvaraRadera
  9. Hunter_Hearst_Helmsley25 januari 2013 kl. 16:00

    Skönt att dansken fick spö. Nu laddar vi för Tatanka, Doink och alla andra stjärnor (typ Trent) som vi kommer få se på SWS den 23 feb

    SvaraRadera
  10. Hur hittar man GBWC officella youtube kanal.
    Kul klipp som alltid från våra svenska galor gillar det skarpt

    *Sen roligt att se ppv*

    SvaraRadera