tisdag 19 oktober 2021

WWE Crown Jewel 2021 Officiell tippningstråd

Mina damer och herrar, och alla andra för den delen också, det är nu dags för tippning, och inte vilken tippning som helst! WWE Crown Jewel, denna magnifika gala som nästan överträffar Wrestlema... Eller vänta, jaha, det är saudiska journalister, åtminstone de som överlevt, som uttrycker sig så! Men då så, då skriver vi vad vi tycker. Jump on the Money Train, passera Gå och kassera in miljarders med pengar, men räkna inte med något nytt och innovativt, men tippa gör vi ändå. Klicka på texten nedan, utan att passera en saudiskt ambassad, för din säkerhets skull, och släng in en rad. Tänk på att en vinst för Mansoor är en vinst för folket!


KLICKA PÅ DENNA TEXT FÖR ATT KOMMA TILL FRÅGORNA





2 kommentarer:

  1. Inte för att ni har någon nytta av dom, men här får ni raderna ifrån Bruno och Trent.

    1&2. BIG E
    3&4. ROMAN REIGNS
    5. BECKY LYNCH
    6. SASHA BANKS
    7&8. RK-BRO
    9. Bruno tror att Riddle pinnar Styles
    ...Trent tror att Orton pinnar Styles
    10. Bruno tror på FINN BÁLOR
    ...Trent tror på XAVIER WOODS
    11. DOUDROP
    12. GOLDBERG
    13. EDGE
    14. MANSOOR

    Jag ska försöka lägga ut Top10's rader innan galan börjar imorgon.

    SvaraRadera
  2. Tror jag skulle fått full por om jag inte varit en idiot. Och inte kollar vad jag tryckte i att beckt skulle vina och orsaka förlusten

    SvaraRadera