fredag 15 juni 2018

WWE Money in the Bank Tippningstråden

Som vi har väntat, men nu är det dags! Tippningen är tillbaka och denna gång är det WWE Money in the bank som ni ska göra era insättningar på. Se så, klicka in er på länken nedan och se till att casha in en vinst, lycka till. Och nu hittar ni Brunos, Trents och ledarinnans rader nedanför


KLICKA PÅ DENNA TEXT FÖR ATT KOMMA TILL TIPPSRADEN



BRUNOS RAD
1. The Miz
2. Samoa Joe
3. Natalya
4. Alexa Bliss
5. AJ Styles
6. Ronda Rousey
7. Ronda Rousey
8. Asuka
9. Carmella
10. Seth Rollins
11. Seth Rollins
12. The Bludgeon Brothers
13. The Bludgeon Brothers
14. Rowan pinnar Karl Anderson
15. Roman Reigns
16. Bobby Lashley
17. Big Cass


TRENTS RAD
1. The Miz
2. Samoa Joe
3. Natalya
4. Alexa Bliss
5. Shinsuke Nakamura
6. Ronda Rousey
7. Ronda Rousey
8. Asuka
9. Carmella
10. Seth Rollins
11. Seth Rollins
12. The Bludgeon Brothers
13. The Bludgeon Brothers
14. Rowan pinnar Anderson
15. Roman Reigns
16. Bobby Lashley
17. Daniel Bryan


Anna76 rad
1. The Miz
2. Samoa Joe
3. Natalya
4. Charlotte Flair
5. Shinsuke Nakamura
6. Ronda Rousey
7. Ronda Rousey
8. Carmella
9. Carmella
10. Seth Rollins
11. Seth Rollins
12. The Bludgeon Brothers
13. The Bludgeon Brothers
14. Rowan pinnar Karl Anderson
15. Roman Reigns
16. Bobby Lashley
17. Daniel Bryan



5 kommentarer:

  1. Svår tippning,kan gå hur som helst

    SvaraRadera
  2. Kommer det upp vilka som har tippat sen för jag är osäker på om min fungerade.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej. Jag lägger inte upp vilka som tippat. Men din rad finns inne.
      Skickades 2018-06-15 17:41
      Och du har svarat på alla frågor.

      Radera
  3. Tack då kan jag återgå till semestern.

    SvaraRadera
  4. Det var värkligen svårt att tippa! Jag känner mig inte säker på någon match, men kul ska det bli! :)

    // Kane81

    SvaraRadera