söndag 4 maj 2014

This Weeks WWE Wrestling News She is Gone!

Slut på tippningen för Extreme Rules och vad vi förstår är det vårt sämsta deltagarantal någonsin! För er som är med och tippar kan ju detta vara positivt, Jaaa66 behöver ju inte komma under 70:de platsen nu! Lite tråkigt men vi får väl hoppas att det tar sig bättre till nästa gala.


Nu tar vi istället och tar oss till veckans nyheter, som inte heller de verkar alltför positiva! Hon är numera borta, han är död och en annan är allergiker! En vill inte vara med, ett gäng har fått fyken men det finns i alla fall en som verkar vara lycklig, tyvärr!



11 kommentarer:

  1. Jag tror inte jag missat en tippning sen jag började tippa.....:)

    SvaraRadera
  2. hockeywrestling4 maj 2014 kl. 23:41

    Tack för nyheterna.

    SvaraRadera
  3. Tack för klippet! Synd på S(h)ara, hade varit skoj med en svensk brottare. Det verkar ju som det var en hel del som lämnade NXT samtidigt där.

    SvaraRadera
  4. Tack för nyheterna

    SvaraRadera
  5. Tack för nyheterna :) strålande jobb som vanligt Trent :)

    SvaraRadera
  6. sjysst klipp igen :)
    kenta har jag sett för lite av för att uttala mig om..
    men japaner är alltid sevärda.

    SvaraRadera
  7. Tack Alex , återväxten är tryggad i wrestling Sverige ! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  8. Mer William Regal åt folket!!! Kicka Brad och gör Regal till RAWs nya GM!

    SvaraRadera
  9. Tack för klippet Trent och Alex :)

    Vad de gäller Kenta har jag noll koll på honom så kan inte bu eller bä om honom .)

    SvaraRadera
  10. Tack för nyheterna. Det var verkligen synd att Sara lämnade NXT, jag hade värkligen hoppats på att man skulle kunna se henne Raw eller Smackdown!

    // Kane81

    SvaraRadera
  11. Trevligt med nyheter mera mera

    SvaraRadera