söndag 17 mars 2013

This weeks news 18 mars Darth Rock

Nu är det dags igen nu är det dags igen, vi kommer in och lägger allt på max igen! Jomen faktiskt, denna vecka blir riktigt maxad eftersom vi har en dubbel på gång. Det är dock likadana program ni har här under, det enda som egentligen skiljer är att det undre klippet är på engelska! Varför vi valt att göra så här finns förklarat i det svenska klippet. Blev det komplicerat nu? Äh, gå bara in och titta så får ni förklaringen.

It´s time again, it´s time again, we go in with full force and blast out the wrestling news for this week.  There are two versions to choose from, the first one is in Swedish and even if you dont understand the language you can pretend that it is the Swedish Chef from the Muppets. Trent is ugly enough and watching it that way it can actually be entertaining. However, if you are interested in  actually understanding what Trent says, just scroll down to the second clip and you will have all the latest wrestling news in English.

THE SWEDISH VERSION

THE ENGLISH VERSION

Glöm inte, lämna en kommentar eller två. Dont forget to leave a comment, or two!

51 kommentarer:

  1. Jag ser gärna att du fortsätter med denna fantastiska nyhetsblogg.

    Mvh Ade

    SvaraRadera
  2. The English version:
    I would like you to continue with this amazing news blog.

    With Best Regards Ade

    SvaraRadera
  3. Klart bloggen ska fortsätta ni gör ett bra jobb kämpa på.

    SvaraRadera
  4. Ja jag vill se fortsatta klipp med nyheter.

    SvaraRadera
  5. Självklart vill vi att du ska fortsätta med denna underbara Blogg. Tittar in en gång om dagen för o se om du lagt upp något nytt. Du gör ett fantastiskt arbete som jag uppskattar mycket.
    Med vänliga hälsningar
    Henrik Friberg

    SvaraRadera
  6. Ett mycket bra klipp Trent. Hoppas att Bruno återvänder till bloggen snart.
    Jag tyckte att jag läste att problemet med paul berer var något sorts problem med gallblåsan men jag tror inte att det var själva orsaken till döden.
    Evan bourne hoppas jag på att se men egentligen bör han ju få ett kontrakt med TNA istället eftersom det med wwe inte verkar funka.
    Om nu kharma skulle komma tillbaka vilket jag inte alls tror på eftersom hon nu brottas i "Independent ciruit" vad det nu är, så tror jag att hon inte skulle få en bra karriär i wwe. hon skall isåfall få en fejd med någon som har minst samma storlek eller längre än henne som rocka khan men hon brottas i TNA så det kommer ju inte att hända.
    Hoppas att matchen mellan Ryback och Mark Henry blir galet destruksiv.
    Åter igen: bra klipp.

    SvaraRadera
  7. Jag vill att du fortsätter med nyheter.

    fortsätt kämpa.

    //Skarpen

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna se en fortsättning på nyheterna, det är i den här kanalen jag primärt följer wrestlingen.

    SvaraRadera
  9. Klart du ska fortsätta med nyheterna och jag tycker du gör ett fantastiskt bra jobb med denna blogg

    SvaraRadera
  10. Jag finns inte så detta är bara ett hologram.

    /Sebbe

    SvaraRadera
  11. Jag vill att du fortsätter med nyheterna! Tack för ett strålande klipp Trent:)

    /Cena Sucks

    SvaraRadera
  12. Håller med min gubbe. Ser gärna att du fortsätter Trent med bloggen:)

    /Cena Sucks fru

    SvaraRadera
  13. Självklart vill jag att du ska fortsätta med denna underbara blogg.

    Hälsningar Granis

    SvaraRadera
  14. Fortsätt med er extremt underbara blogg.

    Vi hörs Hamul

    SvaraRadera
  15. Det är klart du ska fortsätta med det underbara arbetet du gör med bloggen och nyheter m.m. Det känns tomt annars på Söndagarna/Måndagarna utan dessa klipp.

    P.S: <3

    /Offe

    SvaraRadera
  16. Trent du är så jäkla grym!! Du förtjänar nästa nobel pris för dina insatser på bloggen!!!! Tack Så mycket!!!! :D

    SvaraRadera
  17. ja..nyheter åt folket :)
    klart bloggen ska leva så det så :)

    SvaraRadera
  18. Jag vill att du fortsätter med nyheterna, förstår att det tar mycket av din fritid men jag gillar att få wrestlingnyheter levererade på svenska.

    SvaraRadera
  19. Trent kan du hör med Bruno om han följer bloggen trots att han hoppat av?

    /Granis

    SvaraRadera
  20. Klart du ska fortsätta med bloggen! Jag skulle vilja det iallafall. Din kunskap ditt engagemang det smittar snart är jag lika dålig som du på att tippa wrestling! Med vänlig hälsning, Jerry the king

    SvaraRadera
  21. Måndagar med Trent måste va kvar !
    Kommentera nu !

    SvaraRadera
  22. Ja ser verkligen att bloggen fortsätter! Vad är wrestling världen utan världens bästa wrestling blogg!

    Och tack för ett nytt nyhets klipp, lika bra som alltid!

    SvaraRadera
  23. Jag vill att du fortsätter med nyheter. från: hockeywrestling

    SvaraRadera
  24. Bra jobbat Trent! Jag vill höra mer nyheter. Skulle man kunna få dem på finska också?

    SvaraRadera
  25. Hunter_Hearst_Helmsley18 mars 2013 kl. 12:37

    Jag läser iofs en hel del wrestlingnyheter själv men en nyhet känns inte riktigt komplett förrän den har filtrerats genom dig, Trent. Så jag hoppas att du fortsätter med nyheter :)

    SvaraRadera
  26. Som vanligt ett grymt jobb av dig Trent. Jag vill ha kvar nyheterna.

    SvaraRadera
  27. Självklart vill man att du fortsätter med klippen, kollar med spänning efter nya varje dag.
    Har du någon speciell web-sida där du ser Raw och Smackdown?
    Jag jobbar nästan alltid på måndagskvällarna så tyvärr missar jag Eurosports sändningar (missar gärna Axklo däremot)!
    Ha det gott//Manderville

    SvaraRadera
  28. JAAA, självklart ska du fortsätta med nyhetsklippen, annars börjar jag tröstäta och då ligger McDonlads illa till :)

    Se över inställningarna på bloggen då det är lite irriterande att behöva fylla i koder och dylikt varje gång man ska kommentera, just saying.

    Keep up the great work Trent, and please come back Fulo... I mean Bruno :)

    SvaraRadera
  29. Fortsätt gärna med nyheterna!

    Bra idé också att försöka nå ut internationellt.

    SvaraRadera
  30. Jag vill att du ska fortsätta med nyheterna. Kul med ett försök riktat mot den engelskspråkiga världen.

    SvaraRadera
  31. Klart du ska fortsätta med nyheterna, Trent!

    SvaraRadera
  32. Du gör ett grymt bra jobb! Fortsätt gärna! :)

    SvaraRadera
  33. Tack för bra nyheter igen. Det skulle var oerhört synd om nyheterna försvann! Att få nyheter en gång i veckan gör att det är mycket lättare att hänga med i Wrestlingvärlden och man får ju alltid reda på något som man inte visste. Eftersom engelskan inte är perfekt så är det ju super att det finns en sådan bra blogg som denna som man kan få nyheter på och lite annat roligt. Hoppas du fortsätter Trent!

    // Kane81

    SvaraRadera
  34. Hehe nice med engelska Trent.
    Bra som vanligt mr Trent

    SvaraRadera
  35. Nyheterna måste bara vara kvar.

    SvaraRadera
  36. Snälla ha kvar nyheterna!
    /MRAwesome

    SvaraRadera
  37. Missar aldrig nyheterna och vill självklart ha dem kvar.

    SvaraRadera
  38. Ja, jag vill att du ska fortsätta om du vill och hinner Trent. Självklart. Smart drag med en engelsk version också. Kämpa på Trent, du gör ett kanonjobb!

    SvaraRadera
  39. hej. Jag vill ha kvar nyheterna på blogen. Jag har delat klippet där ni pratar engelska på facebokk. Du kan jo skälv kolla på facebook. jag har över 200 vänner på facebook. jag har vänner i både Finland och Norge så hoppas att de kollar.

    SvaraRadera
  40. Vill absolut att nyheterna fortsätter!

    Å andra sidan har jag en tendens att halka efter med mitt wrestlingtittande, och eftersom jag inte vill utsätta mig för spoilers brukar jag vänta med bloggklippen tills jag tittat ikapp wrestlingprogrammen.
    Och då är nyheterna inte alltid så färska!

    För mig personligen skulle nog nyheter varannan vecka passa bättre. Men om alternativen är varje vecka eller inga nyheter alls, ja, då väljer jag veckonyheterna alla dagar i veckan. ;)

    SvaraRadera
  41. Härligt med nyheter tycker jag. Hoppas du orkar fortsätta med dem, Trent!

    SvaraRadera
  42. självklar vill man ha kvar nyheterna!

    SvaraRadera
  43. fan vilka bra nyheter bra jobbat trent jag vill att blogens
    nyheter

    fråga 1 kan cristien en hurrcenrana inponerande

    2 john cena han kan en hurrcenrana han be höver lära sig hur man landar för han kommer alltid på nacken till slut kommer han skada sig

    SvaraRadera
  44. Klart du ska fortsätta. Dina wrestlingnyheter är ju veckans höjdpunkt!!!

    SvaraRadera
  45. Hej! Följer inte WWE varje vecka men era nyheter missar jag aldrig!

    SvaraRadera
  46. Självklart ska du fortsätta:)

    SvaraRadera
  47. Klart att vi vill att du ska fortsätta

    SvaraRadera
  48. Jag ser helst att du har orken att fortsätta med blogen, men jag har full förståelse att det blir mycket att hålla liv i.

    SvaraRadera
  49. Klart vi vill ha nyheter. Jätteroligt att titta på era nyhetsklipp så att man kan "hänga med".

    SvaraRadera
  50. Det hade varit fantastiskt roligt om du ville fortsätta med nyheter varje vecka. Jätte roligt att få större inblick i vad som händer bakom kulisserna. Sen är ni väldigt underhållande att titta på med.

    SvaraRadera
  51. För 80ionde gången: FORTSÄTT MED ALLT!
    Har haft en period av frånfälle från rassling och bloggen, men kära nån! Sluta inte!!!

    SvaraRadera